Kiitos tilauksestanne!

Toivomme että olet tyytyväinen ostoksiisi HiFix verkkokaupasta.

Toivomme että käyt tykkäämässä HiFix Oy:n Facebook sivustosta ja käyt kirjoittamassa arvostelusi toiminnastamme.

Facebook sivuston kautta pysyt myös ajan tasalla viimeisimmistä tarjouksistamme.

www.facebook.com/HIFIXOY

Mikäli jokin asia askarruttaa, ota yhteyttä reippaasti.

Voit ottaa yhteyttä meihin seuraavilla tavoilla:

Puhelimella:  0408351868

Sähköpostilla: [email protected]

Nettisivujen palautelomakkeella: http://www.hifix.fi/palaute

Facebook sivustolta yksityisviestinä: https://www.facebook.com/HIFIXOY

Posti ja käyntiosoitteemme: HiFix Oy Vasarakatu 4, 15700 Lahti

 

Tuotteiden takuu ja huolto

Toimittamillamme tuotteilla on vähintään 12kk:n takuu ostopäivästä lähtien.

Mikäli epäilet, että tuotteesi on viallinen ota yhteyttä ensiksi meihin ja kerro mitä ja miten on tapahtunut. Maahantuojillamme on erilaisia takuukäytäntöjä joten kerromme tapauskohtaisesti kuinka sinun tulee toimia.

Yleensä takuu asiat hoituvat siten että annamme asiakaspalautustunnuksen jonka avulla voitte toimittaa tuotteen laitteen merkkihuoltoon tai maahantuojalle tarkastettavaksi. Älä siis lähetä tuotteita meille vaan ota yhteys aina ensin meihin.

Pidä tuote ja myyntipakkaus myyntikelpoisena 14vrk:n ajan siltä varalta että joudut palauttamaan tuotteen.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusoikeus ei koske tuotteita jotka on muutettu tai valmistettu asiakkaan toiveiden mukaan. Esim. Kaiutinkaapelit, verhoiluhuovat jne. jotka leikataan asiakkaan mittojen mukaan. Palautusoikeutta ei ole yritys ja yhteisökauppojen välillä.

 

Jos asiakas palauttaa osan tilaamistaan tuotteista ja palautuksen jälkeen tilauksen arvo on alle 99 Euroa joka on ilmaisen toimituksen raja niin veloitamme asiakkaalta 10 Euron toimituskulut vähentämällä 10 Euroa palautettavasta summasta.

Lisää tietoja löydät kuluttajaviraston nettisivuilta.

 

Tuotteet palautetaan postin kautta, meiltä saatujen ohjeiden mukaan.

Ota siis aina yhteys meihin ennen kuin lähetät tuotteita!!!

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • kopio HiFix Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

HiFix Oy
Vasarakatu 4
15700 Lahti

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.  Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi 30pv kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Tuotteiden palautuskuluista vastaa asiakas ja vähennämme ne asiakkaalle palautettavasta summasta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli olet maksanut ostoksesi Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, HiFix Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy. Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

 

www.hifix.fi

Pyrimme tekemään parhaamme että saat parasta palvelua ja parhaat hinnat samasta paikasta.

Kiitos tilauksestanne

Terveisin:

HiFix Oy  y-tunnus: 2295641-7